سرقت مواد منفجره به قیمت جان سارق تمام شد


سرقت مواد منفجره به قیمت جان سارق تمام شد




کد خبر:
638156

|


۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ۰۸:۲۵:۲۴

اعتمادآنلاین |

سارق سابقه‌داری که مواد محترقه سرقتی را با خود حمل می‌کرد بر اثر انفجار مواد در دستانش به کام مرگ رفت.

به گزارش «جوان»، ساعت ۱۹ شامگاه پنج‌شنبه چهارم آبان صدای مهیبی در نزدیکی خیابان اجاره‌دار، حوالی میدان امام حسین به آسمان بلند شد. صدای مهیب، رهگذران را داخل خیابان میخکوب کرد و کاسبان و ساکنان محل را به داخل خیابان کشاند. داخل خیابان مردی خونین روی زمین افتاده بود، در حالی که دست چپش از کتف قطع شده و شکمش به شدت آسیب دیده بود، به سختی نفس می‌کشید و قادر به صحبت کردن نبود. بررسی‌ها حکایت از آن داشت مرد میانسال به دلیل همان انفجار زخمی و در حال جان دادن است. بدین ترتیب رهگذران موضوع حادثه را به پلیس خبر دادند و لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو در محل حاضر شدند که مشخص شد مرد زخمی بر اثر شدت جراحات فوت کرده است.

با اعلام مرگ مرموز آن مرد ساله بر اثر انفجار، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شدند و تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند.

یکی از رهگذران به تیم جنایی گفت: «در حال عبور از خیابان بودم و مرد فوت شده هم جلوتر از من حرکت می‌کرد که ناگهان صدای انفجار به گوشم رسید و دیدم همان مرد خونین روی زمین افتاد. به نظر می‌رسید مواد منفجره در دستان او منفجر شده که موضوع را به پلیس خبر دادم.»

بررسی‌های فنی تیم جنایی نشان داد مرد فوت شده در این حادثه مقدار زیادی مواد محترقه در دست داشته که ناگهان مواد محترقه منفجر و علاوه بر قطع دست چپ او به شکمش هم آسیب می‌رساند و باعث مرگش می‌شود.

مأموران پلیس برای برملا شدن زوایای پنهان این حادثه، تحقیقات خود را برای شناسایی هویت مرد فوت شده ادامه دادند و پس از بررسی اثر انگشت و تلفن همراهش متوجه شدند مرد ۳۰ ساله فرمان نام دارد و از سارقان سابقه‌داری است که چندین بار به اتهام سرقت خرد به زندان افتاده است. همچنین مشخص شد وی مدتی قبل به اتهام حمل موادمخدر بازداشت و روانه زندان و در نهایت هفت روز قبل از زندان آزاد می‌شود.

مأموران دریافتند فرمان در خانه مجردی زندگی می‌کرده و ساعتی قبل از حادثه هم مقداری مواد محترقه از خانه‌ای سرقت می‌کند و در حال بردن مواد محترقه به محل زندگی‌اش بوده که به دلایل نامعلومی مواد محترقه در دستش منفجر می‌شود و او را به کام مرگ می‌کشاند.

پس از این مأموران راهی محل زندگی فرمان شدند و در آنجا مقداری وسایل سرقتی کشف کردند که مرد فوت شده چند روز قبل آن‌ها را سرقت کرده بود. بررسی‌ها حکایت از آن داشت وی از انباری‌های ساختمان‌ها و وسایل داخل راه‌پله‌ها مثل کتونی و کفش و … سرقت می‌کرده است.

 


آخرین اخبار
بیشتر بخوانید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here